Prijavi se na newsletter i ostvari 10% popusta i besplatnu dostavu na prvu narudžbu!
×
Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 350 kn
 

Česta pitanja – FAQ

Kako naručiti?

  1. Odaberite željeni proizvod te željenu veličinu i količinu pa ga dodajte u košaricu. Otvorit će se prozor s ponudom da pregledate narudžbu ("u košarici") ili da dovršite narudžbu ("plaćanje"), ako odlučite nastaviti kupovati, kliknite "nastavi kupnju" i pregledajte trgovinu i dodajte je u košaricu.

  2. Nakon što ste odabrali sve što vam je potrebno, pažljivo provjerite košaricu.

  3. Ako ste zadovoljni izborom, a ako imate kod kupona, unesite ga i kliknite gumb "koristi kupon", a zatim kliknite "plaćanje".

  4. Unesite sve potrebne podatke i odaberite način dostave i način plaćanja.

  5. Možete dodati komentar svoje narudžbe ili dodati personaliziranu poruku ukoliko želite paket nekome pokloniti.

  6. Konačno, kada provjerite sve detalje narudžbe i potvrdite "Opće uvjete korištenja" potvrdite odabir klikom na gumb "Dalje".

  7. U roku jedan od tri radna dana isporučit ćemo Vaš paket na navedenu adresu.

Koji su načini plaćanja?

Plaćanje se vrši kreditnom karticom, bankovnom transakcijom ili pouzećem.

Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?

Internet-trgovina balidoo.hr koristi sigurnost podataka (Secure Socket Layer) SSL. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji jamči sigurnost njegovog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera (antivirusnog) zaštite njegova ili njezina računala.

Što napraviti ako nisam zadovoljan/na proizvodom?

Potrošač ima pravo prodavaču vratiti robu, ako iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan, u roku od 14 dana od priopćenja otkazivanja Ugovora. Imajte na umu da roba koja se vraća mora biti neoštećena. Kupac ne smije i ne može koristiti primljenu robu tijekom razdoblja povlačenja iz Ugovora.

Što napraviti u slučaju primitka oštećenog artikla?

Potrošač može reklamirati proizvod s nedostacima na adresu garancije ili adresu stvarne greške u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Tko dostavlja paket?

Paket dostavlja naš ugovorni partner – dostavna služba Intereuropa .

Koliko iznosi trošak dostave?

Poštarina se obračunava ovisno o vrijednosti kupovine, odnosno besplatna je za narudžbe iznad 350,00 kn za Hrvatsku.
Za narudžbe u vrijednosti manjoj od 350 kn (za Hrvatsku) dostava iznosi 35 kuna.

Kada očekivati isporuku paketa?

Uobičajeno vrijeme dostave za područje Hrvatske je u roku od jednog do tri dana za narudžbe izvršene radnim danom.