Povrat robe, zamjena i reklamacije
Internet-trgovina balidoo.hr djeluje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, zakonu Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga.
Raskid ugovora o kupoprodaji
Imate pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe ili nakon predavanja narudžbe, u slučaju da ste se predomislili prije isporuke robe.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji, potrebno je dostaviti prije isteka navedenog roka pravilno popunjen primjerak Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji (OVDJE). Obrazac je potrebno dostaviti na e-mail adresu: contact@bali.hr.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljen na daljinu preuzmite na ovom linku u pdf formatu. Možete ga ispuniti elektroničkim putem ili fizički nakon ispisa.(OVDJE)
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora. Prema članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, dužni ste primljenu robu vratiti na adresu Bali d.o.o., Trg republike 3, 40328 DONJA DUBRAVA (internet-trgovina).
Povrat robe možete izvršiti besplatno putem ugovornog partnera Intereuropa te je u tom slučaju dovoljno prilikom predavanja Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji zatražiti prikup robe od strane Bali d.o.o. i zapakirati robu za povrat u originalnu transportnu ambalažu. Ako povrat robe želite izvršiti alternativnim načinima dostave, u tom slučaju dužni ste isti izvršiti o vlastitom trošku.
Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj ambalaži uključivo s originalnim etiketama. Ako je došlo do korištenja (umanjenja vrijednosti), po primitku vraćene robe izvršit ćemo procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će vam postotak povrata novca biti isplaćen, a sukladno tablici umanjenja vrijednosti (OVDJE). U takvim ćemo vas situacijama kontaktirati i pokušati pronaći obostrano najprihvatljivije rješenje.
Najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili Vašu obavijest o odluci raskida ugovora, uz uvjet da ste izvršili svoju obvezu povrata isporučene robe, izvršit ćemo povrat Vaše uplate koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom narudžbe.
Nažalost, nismo u mogućnosti izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat vašeg izričitog izbora vrste prijevoza, niti bilo kakve druge troškove povezane s procesom povrata. Pošiljke koje su poslane na način da zahtijevaju plaćanje prilikom pouzeća također nismo u mogućnosti primiti.
Zamjena artikala za drugu veličinu
Ako ste nakon primitka robe ustanovili da Vam se artikl zaista sviđa, ali Vam veličina koju ste naručili ne odgovara i želite ga zamijeniti za isti artikl u drugoj veličini, to možete učiniti na sljedeći način:
– Ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji te zatim putem e-mail adrese contact@bali.hr zatražite prikup izvornog proizvoda na Vašoj adresi (uz uvjet da robu za povrat adekvatno zapakirate u transportnu ambalažu). Povrat robe vrši se besplatno putem ugovornog partnera Intereuropa. Ako povrat robe želite izvršiti alternativnim načinima dostave, u tom slučaju dužni ste isti izvršiti o vlastitom trošku. Nakon pregleda vraćenog artikla, obavijestit ćemo Vas o povratu novca na Vaš račun. Povrat robe moguć je isključivo ako roba nije korištena i nalazi se u originalnoj ambalaži uključivo s originalnim etiketama. Uplata koju ste izvršili prilikom prethodne narudžbe bit će Vam vraćena, a željeni artikl u odgovarajućoj veličini možete naručiti putem nove narudžbe i uplate.
Reklamacije robe s nedostatkom
U zaista rijetkim slučajevima kada primite robu s nedostatkom, imate pravo na prigovor ili reklamaciju robe u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača.
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, omogućujemo Vam da svoje prigovore uputite na e-mail adresu contact@bali.hr ili putem pošte na adresu Bali d.o.o., Trg republike 3, 40328 Donja Dubrava, Hrvatska. Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u što kraćem roku, no najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora te ćemo riješiti Vaš prigovor na najpovoljniji mogući način.
Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom vrši se tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s Vama, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket i vratiti ga na našu adresu.
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Ako se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, uključivo s troškovima dostave.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno uredbi Europske unije, balidoo.hr internet-trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.
Uredba Europske unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 9. siječnja 2016.
Sukladno članku 14. st. 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektroničku poveznicu s Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
U nastavku možete pronaći poveznicu za Platformu za online rješavanje potrošačkih sporova. (LINK)
Za detaljnije informacije slobodno nam se obratite na e-mail adresu info@bali.hr