Povrat robe, zamjena i reklamacije
Internet-trgovina balidoo.hr djeluje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, zakonu Republike Hrvatske kojim se štite osnovna prava potrošača pri kupnji proizvoda i usluga.
Raskid ugovora o kupoprodaji
Imate pravo, ne navodeći za to razlog, raskinuti ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe ili nakon predavanja narudžbe, u slučaju da ste se predomislili prije isporuke robe.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora o kupoprodaji, potrebno je dostaviti prije isteka navedenog roka pravilno popunjen primjerak Obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji. Obrazac je potrebno dostaviti na e-mail adresu: webshop@balidoo.com.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji sklopljen na daljinu preuzmite na ovom linku u pdf formatu. Možete ga ispuniti elektroničkim putem ili fizički nakon ispisa.
U slučaju raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju Ugovora. Prema članku 72. Zakona o zaštiti potrošača, dužni ste primljenu robu vratiti na adresu Bali d.o.o., Hrupine 19, HR40323 Prelog, Hrvatska (internet-trgovina). Novonastale troškove povrata pokriva kupac.
NAPOMENA: Izuzeci od prava na povrat
Prema članku 79. Zakona o zaštiti potrošača, kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora za proizvode koji su zapečaćeni iz higijenskih ili zdravstvenih razloga, a koji su otpečaćeni nakon dostave! U tu kategoriju spadaju artikli iz Balidoo kolekcija dječjeg, ženskog i muškog donjeg rublja te potkošulja. Povrat je moguć samo ako je proizvod u originalnoj, neotvorenoj i neoštećenoj ambalaži!
Napomena: Zamjena naručene robe vrši se na način kao i povrat robe te kupac vrši novu kupovinu željenog artikla.
Novonastale troškove povrata robe pokriva kupac.
Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj ambalaži uključivo s originalnim etiketama. Ako je došlo do korištenja (umanjenja vrijednosti), po primitku vraćene robe izvršit ćemo procjenu stanja robe prema vidljivim znakovima upotrebe i sukladno tome odrediti koji će vam postotak povrata novca biti isplaćen, a sukladno tablici umanjenja vrijednosti. U takvim ćemo vas situacijama kontaktirati i pokušati pronaći obostrano najprihvatljivije rješenje.
Najkasnije u roku od 14 dana od dana kad smo zaprimili Vašu obavijest o odluci raskida ugovora, uz uvjet da ste izvršili svoju obvezu povrata isporučene robe, izvršit ćemo povrat Vaše uplate koristeći isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom narudžbe.
Nažalost, nismo u mogućnosti izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat vašeg izričitog izbora vrste prijevoza, niti bilo kakve druge troškove povezane s procesom povrata. Pošiljke koje su poslane na način da zahtijevaju plaćanje prilikom pouzeća također nismo u mogućnosti primiti.
Reklamacije robe s nedostatkom
U zaista rijetkim slučajevima kada primite robu s nedostatkom, imate pravo na prigovor ili reklamaciju robe u zakonskom roku prema Zakonu o zaštiti potrošača.
Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, omogućujemo Vam da svoje prigovore uputite na e-mail adresu webshop@balidoo.com ili putem pošte na adresu Bali d.o.o., Hrupine 19, 40323 Prelog, Hrvatska. Na sve zaprimljene prigovore odgovorit ćemo u što kraćem roku, no najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora te ćemo riješiti Vaš prigovor na najpovoljniji mogući način.
Povrat u slučaju reklamacije robe s nedostatkom vrši se tako da nakon zaprimanja prigovora, u dogovoru s Vama, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja će preuzeti paket i vratiti ga na našu adresu.
Reklamacija će se smatrati valjanom ako se pregledom proizvoda i, ako je potrebno, dodatnim vještačenjem, utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Ako se utvrdi da je reklamacija pravovaljana, o našem trošku zamijenit ćemo robu za istovjetnu bez nedostataka ili vratiti cjelokupan iznos koji je plaćen za proizvod, uključivo s troškovima dostave.
U slučaju da reklamacija nije pravovaljana, tj. ako se prigovor potrošača odbije, kupac koji je uputio prigovor snosit će trošak ponovne dostave kupljenog proizvoda na adresu kupca.
Online rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno uredbi Europske unije, balidoo.hr internet-trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.
Uredba Europske unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 9. siječnja 2016.
Sukladno članku 14. st. 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektroničku poveznicu s Platformom za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
U nastavku možete pronaći poveznicu za Platformu za online rješavanje potrošačkih sporova. Napomena: Europska platforma za internetsko rješavanje sporova ukida se 20. srpnja 2025. godine nakon donošenja Uredbe (EU) 2024/3228 EN EUR-Lex. Više informacija na službenim stranicama Europske unije.
Za detaljnije informacije slobodno nam se obratite na e-mail adresu webshop@balidoo.com