Besplatna dostava za sve narudžbe iznad 50€
 

Uvjeti dostave

Dostava se vrši na području Hrvatske.

Načini dostave:

1. Dostavna služba Intereuropa Hrvatska

2. Preuzmi kod nas- Trg Republike 3, 40328 Donja Dubrava

 

Besplatna dostava

Dostava za sve narudžbe u vrijednosti iznad 50 EUR je besplatna za područje cijele Hrvatske.

Trošak dostave

Trošak dostave za narudžbe manje od 50 EUR iznosi 5 EUR za cijelu Hrvatsku.

*PDV (VAT) je uključen u izražene cijene dostave.

Proces i vrijeme dostave

Dostavu izvršava ugovorni partner Intereuropa.

Uobičajeno vrijeme dostave za područje Hrvatske je u roku od 48 do 72 sata za narudžbe izvršene radnim danom. Za narudžbe izvršene petkom iza 11:00 sati te tijekom vikenda i blagdana rok dostave je 48 do 72 sata od početka prvog sljedećeg radnog dana. Navedeni rok dostave računa se od trenutka kada je primljena uplata. U slučaju dostave na otoke (Hrvatska), zbog logističkih ograničenja, dostava se vrši u roku od 3 do 7 dana, ovisno o lokaciji, detaljan raspored slanja paketa na otoke i rijetko naseljena područja možete provjeriti na https://www.intereuropa.hr/usluge/kopneni-promet/ekspress/raspored-expressne-dostave

Ako želite dogovoriti poseban termin dostave, molimo Vas da to navedete prilikom narudžbe u polje „Napomena“ kako bismo mogli Vašu želju prenijeti dostavnoj službi. Daljnje mogućnosti s Vama će direktno dogovoriti naš ugovorni partner.

Svi proizvodi bit će zaštićeni i zapakirani u kvalitetnu transportnu ambalažu tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.

Nakon otpreme Vaše narudžbe primit ćete e-mail poruku s brojem pošiljke i uputama za praćenje kako biste u svakom trenutku mogli provjeriti gdje se trenutno nalazi Vaš paket.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom Kupca na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vidljivih vanjskih oštećenja.

U slučaju da kupljeni proizvod nismo u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome ćemo Vas obavijestiti i dogovoriti eventualni novi rok isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora i povrat sredstava.

U slučaju bilo kakvih pitanja rado ćemo Vam pomoći. Slobodno nam se obratite na e-mail adresu: info@bali.hr